2011年3月1日 星期二

Marni 2011 Autumn/Winter Collection






Marni for me actually is a little too sweet ( and I am not a sweet girl)
But I love their new season's shoes.
They look classic but wicked. 
Not sure they are comfortable or not 
(usually high heels for me are absolutely UNCOMFORTABLE)
But I would like to have a pair of them.
(even they might kill my feet.)

Marni對我而言一向太過可愛
(而我並不是Marni那種可愛女孩)
但我愛他們家這一季的鞋
它們的樣式既經典又玩味
雖然它們極有可能和其他高跟鞋一樣讓我想殺人
但如果老娘有錢來一雙,我會非常非常的樂意
(要是我有錢來一雙,我應該也不需要擔心穿高跟鞋長途步行的問題了....)





About those beautiful long gloves,
Owing to my short short short fingers,
I don't think I can find ANY that fit in with my hands...
So...I just put my attention on those nice and elegant hand bags which I also would like to carry them everywhere....
(But I also worry that those bags can not carry on shoulder,
and I ALWAYS put lots of stuffs that my bags are always too heavy to carry by hands....
anyway, I think if I have money to buy one, I won't have to worry about this....)


關於這一季大流行的好看長手套們
基於我又短又小的手指
(盡管它們據說很好命)
我不覺得我能找到任何一雙符合我的手型的手套.....
所以.....原則上.......我決定忽視它們,把注意力集中在那些好看的包包上
好吧...我愛基本款皮包
尤其是咖啡色和白色
還有方形款
不過這一款唯一美中不足的是,它們看起來只能手提
而我有不把包包弄到三公斤不罷休的強迫症.....
但,同樣的
如果老娘有錢買Marni的包包,大概也不用擔心手提三公斤過久,導致指關節脫臼的問題.....





All photos belong to VOGUE.com
所有圖片來自VOGUE.com

沒有留言:

Powered By Blogger